Subject: Tehniliste tingimuste taotlus (Niidu tee taristu projekt) T2406
From: "Aigar Reimann" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Cc: "'Kristjan Karabelnik-ALKRANEL'" <[email-masked]>
Date: Thu, 5 Dec 2024 11:50:07 +0200

Tere!

Landverk OÜ koostab Premium House OÜ tellimusel põhiprojekti „Niidu tee
taristu projekt“, töö nr 21-11-24. Palume teil väljastada
projekteerimistöödele tehnilised tingimused.

Detailplaneering ja aktuaalne geodeetilise alusplaanitoimik on alla
laetavad aadressilt:
https://www.dropbox.com/scl/fo/q27ecery9i529wh7knd51/ABfbJjqMUZfxEUEX-_MMD
9E?rlkey=ekn8c2xez5vlfplwii7bdc6f2
<https://www.dropbox.com/scl/fo/q27ecery9i529wh7knd51/ABfbJjqMUZfxEUEX-_MM
D9E?rlkey=ekn8c2xez5vlfplwii7bdc6f2&dl=0> &dl=0

Vajadusel jagame täpsustavat informatsiooni.

Lugupidamisega

Aigar Reimann

projektijuht

+372 5373 1431

 <http://www.landverk.ee/> www.landverk.ee

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.